JOKA Group

PL / EN / IT

Specyfika pracy

Każde przedsiębiorstwo powstaje, aby urzeczywistniać postawione przed nimi cele biznesowe. Jednak bez odpowiedniego systemu zarządzania są one jedynie zbiorem zasobów. Każda organizacja musi mieć odpowiednią strukturę i zdefiniowane cele dzięki czemu jest w stanie odpowiednio zorganizować dostępne zasoby.

Struktura naszej firmy opiera się na odpowiedzialnych jednostkach, które zarządzają poszczególnymi działami. Mamy pewność, że są to osoby spełniające odpowiednie kryteria:

  • posiadają władzę, aby dysponować zasobami w celu osiągnięcia precyzyjnie wyznaczonych punktów,
  • mają obowiązek podejmowania ważnych decyzji, często mających wpływ na los przedsiębiorstwa i współpracowników,
  • potrafią umiejętnie oddelegować swoją pracę i wpływać na rozwój swoich podwładnych,
  • są odpowiedzialni za efekty pracy swojego działu.

Nasza jednostka funkcjonuje w nieprzewidywalnie zmiennym środowisku ekonomicznym, prawnym, politycznym i naturalnym przez co musimy nieustannie modyfikować nasze struktury dostosowując je do nowych procedur i wymagań.

Nasz Newsletter

Zapisz się aby otrzymywać bieżące informacje na swój e-mail.

infolinia: +48 (44) 723 30 00 JOKA Sp. z o.o.
ul. Warszawska 128/130, 97-200 Tomaszów Maz.

powered & webdesign: Vision