Polityka Zintegrowanego Systemu Zarządzania
Firma JOKA jest przedsiębiorstwem działającym w szeroko rozumianej branży budowlanej, realizującym inwestycje na terenie całego kraju dla inwestorów krajowych oraz zagranicznych.
Oferuje swoim klientom kompleksowe nowoczesne oraz ekonomiczne obiekty budowlane realizowane przez profesjonalną kadrę techniczną i menadżerską, przy użyciu renomowanych technologii i materiałów budowlanych.
Celem firmy JOKA jest osiągnięcie jak najwyższej pozycji na rynku budownictwa oraz umacnianie jej w pozostałych sferach działalności poprzez wysoką jakość świadczonych usług i produkowanych wyrobów spełniających wymagania i oczekiwania Klientów przy stałym doskonaleniu stanu BHP i ochronie środowiska naturalnego.
Powyższe cele JOKA realizuje poprzez:
- systemowe podejście do zarządzania jakością, zarządzania środowiskowego i zarządzania bezpieczeństwem pracy w zakresie określenia, wdrożenia, utrzymania i doskonalenia wszystkich zidentyfikowanych w Spółce procesów,
- usprawnianie technologii i jakości usług JOKA w celu spełnienia potrzeb i oczekiwań Klientów firmy,
- optymalizację kosztów funkcjonowania Spółki,
- ograniczenie negatywnych wpływów na otaczające środowisko,
- zapobieganie zdarzeniom wypadkowym poprzez dążenie do stałej poprawy stanu bezpieczeństwa i higieny pracy,
- spełnienie wymagań prawnych i innych dotyczących Spółki,
- systematyczne szkolenie pracowników podnoszące ich kompetencje i poczucie satysfakcji pracy w Spółce,
- uwzględnienie roli pracowników i angażowanie ich w działania na rzecz ZSZ,
- spełnienie wymagań i ciągłego doskonalenia skuteczności ZSZ,
- zapewnienie odpowiednich zasobów i środków do wdrożenia i utrzymania niniejszej Polityki Zintegrowanego Systemu Zarządzania.
Zarząd JOKA zapewnia, że Polityka Zintegrowanego Systemu Zarządzania jest uzgodniona, zrozumiała i realizowana poprzez wysoką świadomość pracowników na wszystkich szczeblach Spółki przy zachowaniu jej publicznej dostępności.